جوسازی مجدد شاهزاده سعودی علیه ایران
می نویسم ، یعنی هستم ...
درباره وبلاگ


سلام خوشحالم كه در فضاي سايبري ميتونم لينكها و عكسها و مطالبي رو كه به نظرم قشنگن رو براي بينندگان مادنگار نشون بدم بعضي وقتها هم حرفهائي كه هيچ جا شنيده نميشن رو اينجا بزنم. من که از یاد تمام آشنایان رفته ام !! وای بر من گر تو هم روزی فراموشم کنی... ياعلي مدد
نويسندگان
شنبه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 13:59 :: نويسنده : مهدی پارسا

یکی از شاهزداگان خاندان آل سعود با تکرار ادعاهای واهی غرب درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران، خواستار تلاش کشورهای عربی حوزه خلیج فارس برای دستیابی به سلاح هسته ای شد.

به گزارش مهر به نقل از پایگاه نهرین نت،"ترکی الفیصل" گفت : کشورهای حوزه خلیج فارس باید در راستای تحقق وحدت امنیتی و سیاسی تلاش کنند.

وی افزود: باید درباره عملکرد شورای همکاری خلیج فارس و اهداف آن تجدید نظر اساسی صورت گیرد. چرا نباید شورای همکاری به مورد مشابه خود یعنی اتحادیه اروپا تبدیل شود؟! چرا نباید ارتش واحد تشکیل دهند؟

الفیصل در همسویی با ادعاهای واهی غرب درباره برنامه هسته ای صلح آمیز جمهوری اسلامی ایران و اتهام واهی تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای مدعی شد: چه مانعی دارد که کشورهای حوزه خلیج فارس سلاح هسته ای در اختیار داشته باشند تا در صورتی که تلاشهای بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته ای شکست خورد با قدرت گیری ایران مقابله کنند؟

شایان ذکر است که ترکی بن عبدالعزیز روابط محکمی با مقامات رژیم صهیونیستی دارد و بارها با مقامات امنیتی و سیاسی اسرائیلی به طور علنی و مخفیانه دیدار کرده است که آخرین بار با "دانی ایالون" از مقامات رژیم اشغالگر قدس دیدار کرده است و با وی به طور آشکارا در برابر دوربینها در نشست امنیتی مونیخ در دهم فوریه سال 2010 دست داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پیوندهای روزانه